"In the fields"


Terug in het veld aan de Berkel en gewoon even om de hoek... het was behoorlijk druk met bezoekers in de vakantietijd. Maar het is altijd erg fijn om op deze plek te zijn.
​Het zijn drukke tijden en ik moet wel zeggen dat het buiten werken me daarom altijd extra goed doet. Het houd me in balans, daar ben ik erg blij mee.
De exposities gaan intussen lekker door, op dit moment is mijn werk bij vele galeries te zien en er komen dit jaar zelfs nog een paar bij. ​Nieuw in de agenda zijn een expo in het Fries Scheepvaart museum en de tentoonstelling voor de winnaars en genomineerden van het Schilderfestival in Noordwijk.

​Kortom een druk baasje, máár ........... met hart en ziel.
​(PS binnenkort in deze blog schrijf ik over transport van nat werk dus wordt vervolgd...)




Reacties