The living sea at Noordwijk


Op het moment dat ik dit schrijf ben ik even thuis, net terug van het mooie Schilderfestival Noordwijk.  En heb ik een week achter de rug waarin er een heleboel op het programma stond.  Maandag was het even rust, dinsdag al weer werk ophalen bij Galerie Polhus in Nijkerk waar de expositie "Zomerse lente" was afgelopen. Veel werken zijn er naar een nieuwe eigenaar gegaan, dus die expositie is met een erg tevreden gevoel afgesloten. Vanaf september zullen er ook schilderijen in stock komen bij Galerie Polhus. Door het winnen van de Royal Talens Rembrandt Painting Award tijdens het festival werd ik  nog gebeld door de Stentor wat resulteerde in een interview en fotoshoot met Toma Tudor. Ondertussen stond er al in de agenda: een interview voor een nieuw te verschijnen boek!  maar daarover vertel ik binnenkort meer :-)
Het werk voor de expositie bij museum Mohlmann hebben we naar Appingedam gebracht en  natuurlijk meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om even naar Noordpolderzijl te gaan ...............
Ondertussen stromen de lieve felicitaties maar door en ben ik alweer druk aan het inlijsten voor de expositie Texel Plein Air bij Galerie Posthuys!  Daar zal ik ook een week aan het werk gaan op Texel en jazeker daar verheug ik me al weer op "The living sea"  bijna zie ik je weer ik kijk er naar uit..................!

Reacties