"Dag 26" van de Plein Air Challenge...


"Dag 26" een latertje.. met een bijna strak blauwe lucht overdag is het mooier om in de avond te gaan. Even de laatste mais langs de Berkel gedag zeggen... Daar komt bij dat ik vanmiddag ruim 25 schilderijen naar Galerie Visée heb gebracht. Gerard Brouwer de beeldhouwer waar ik mee samen exposeer was er ook om zijn werk te brengen dus kon ik eindelijk eens kennis maken met deze beeldhouwer. Ik ben erg onder de indruk van zijn werk en het belooft een mooie expositie te worden. Samen met Tineke de galeriehoudster al een aanzet gegeven qua inrichten. Er rolde al mooie combi`s uit met de schaatsers van Gerard en een groot Regge schilderij van mij en ja even een tipje van de sluier.. aanstaande zondag 2 oktober is om 15.00 uur de opening. U bent van harte welkom!

Galerie Visée
Grotestraat 41 Diepenheim.

Late, olieverf op doek, 24 x 30 cm, 2016 #pleinair #stradaeasel





Reacties