"Day 19" van de Plein Air Challenge...


"Day 19" De kikkers springen voor mijn voeten weg en ik loop voorzichtig naar beneden, want het is best een beetje steil en ik heb eigenlijk ook niet zoveel zin om met ezel en al in de Berkel kopje onder te gaan. Soms ja soms verzin je van die bijna onmogelijke plekjes... een paar keer kijken, draaien en ik begin mijn ezel op te stellen. Precies waar ik een poot neer wil zetten woont "iemand" ik zie een groot hol van een oeverbewoner en dat zorgt ervoor dat ik hem toch een beetje verplaats. Gelukkig is mijn ezel zo flexibel qua instellen, want één van de poten schuif ik niet helemaal uit zodat hij normaal gesproken scheef zou staan maar voor deze pose staat hij precies goed.  
En ja bijna als een Roerdomp verdekt opgesteld kan ik aan het werk...

"Greenbush" oil on canvas, 24 x 30 cm, 2016 #pleinair #dailypainting #stradaeasel

Reacties