"Day 22" van de Plein Air Challenge...


"Dag 22" het is eigenlijk al laat vertelt de klok van mijn laptop, want een horloge draag ik niet. Vandaag mijn kantoor neergezet aan de oevers van de IJssel bij Deventer. Lekker weer de ruimte, en de lucht liet zich ook wat meer zien. Bij het entree van mijn flexplek werd ik al begroet door de vele zilverreigers en net als de ooievaar kom je ze tegenwoordig gelukkig veel tegen. Eenmaal achter de ezel staand ga ik aan het werk en ben ik onmiddellijk "vertrokken". Dan kan ik "loslaten" en me compleet concentreren op mijn werk en wat er zich  in de natuur beweegt. Dan is er morgen weer een nieuwe dag om verder te gaan in het atelier met het inlijsten van werk voor Galerie Visée, want net als de expositie in het Fries Scheepvaart museum start die ook op 2 oktober 2016. De schilderijen voor het museum zijn al in Sneek en het werk voor Galerie Visée ga ik aanstaande maandag naar Diepenheim brengen. Op 8 oktober staat er ook wat te gebeuren in het Stadsmuseum in Doetinchem.... maar daar over later meer...!  :-)

Late at home, 50 x 60 cm, 2016 #pleinair #stradaeasel


Reacties