"Day 28" van de Plein Air Challenge...


"Dag 28" in Gaanderen met vandaag erg speciaal gezelschap....  gisteren heb ik bijna de hele Achterhoek rond gecrost voor diverse afspraken het begon al met een erg leuk een interview in het Stadsmuseum in Doetinchem. Samen met Tim Hinterding ga ik straks tijdens de dag van de Kunstuitleen (8 oktober) een presentatie geven, hij gaat vertellen over het etsen en mensen kunnen ook een etsje maken en ik ga iedereen meenemen in de keuken van de Plein Air schilder.
Aan het eind van de dag nog even bij mijn ouders in Gaanderen op visite geweest en mijn moeder is voor het eerst met me mee naar buiten geweest bij het schilderen. Ze heeft zelfs mijn ezel geschetst en ik zocht mijn plek in het landschap en ging aan het werk... gemoedelijk samen gewerkt en eind conclusie van mijn moeder aan het eind van de dag was toch wel: "Ik heb me geen seconde verveeld" dat dan is heerlijk toch? en dubbel genieten..

"Lonesome cloud" olieverf op doek, 50 x 40 cm, 2016 #pleinair #stradaeasel



Reacties