"Day 30" van de Plein Air Challenge...



"Dag 30" !!!! dit was de laatste dag van de Plein Air Challenge en vanaf dag 1 tot dag 30 heeft iedereen eens mee kunnen kijken in mijn schilder-reis.. Iedereen heel erg bedankt voor jullie support en fijne reacties via diverse media. Zoals de meeste van jullie wel weten schilder ik vrijwel elke dag, maar post ik het niet iedere dag, dus dit was eens een leuke trip om samen te maken.
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben en ik heb nog wel meer leuke plannen voor de toekomst, dus: wordt vervolgd....
In mijn blog zal ik, niet dagelijks maar zeker wel regelmatig, te volgen zijn waar ik weer al schilderend uit hang. Dus we houden contact en je kunt je ook gewoon abonneren op mijn blog, dat kost niets en je krijgt automatisch bericht als er een nieuwe post is.. tot vlug lieve groet x

"First rain, then light" olieverf op doek, 80 x 60 cm, 2016 #pleinair #stradaeasel

www.sonjabrussen.nl

Reacties