"Day four" van de Plein Air Challenge


"Day four" Net terug uit Noordwijk en vandaag al weer flink aan de slag geweest er staan nog veel komende exposities in de agenda en dat betekent weer inlijsten, werken ophalen, wisselen, consignatielijsten maken enz enz. Mijn werk is binnenkort nog te zien bij Galerie Ruigewaert, het Fries Scheepvaartmuseum, Galerie Raadhuis, Galerie Visée, Galerie Posthuys, Galerie Année en Galerie Tolg'art dus tot het eind van het jaar behoorlijk druk. Op mijn website bij Exposities vindt u alle data en informatie. Zo ben ik dus ook druk in het atelier met dit soort werk, maar des te fijner is het dan weer om, zoals vanavond, naar mijn plekje bij de Berkel te gaan en te doen wat ik het liefst doe: schilderen!

Before the rain, olieverf op doek, 40 x 50 cm, 2016 #pleinair #stradaeasel

Reacties