"Day one" van de 30 dagen Plein Air Challenge...


Vandaag is de eerste dag van de 30 dagen plein air Challenge! door Strada easel georganiseerd. Normaal gesproken heb ik niets met dat soort uitdagingen via Facebook, maar voor deze maak ik graag een uitzondering. Dus dat betekent 30 dagen op locatie een schilderij maken en elke dag posten op Facebook. Zoveel posten op Facebook doe ik normaal gesproken niet, maar dagelijks op locatie schilderen wel. Degene die de challenge vol maken kunnen een Strada easel winnen er worden er 5 verloot, maar die kans daarop is natuurlijk super klein. Leuker vind ik het idee om 30 dagen extra te posten op Facebook en daarmee de toeschouwers even proberen mee te nemen op mijn dagelijkse schilderreis. Ik hoop dat jullie de challenge dagelijks met plezier gaan volgen op deze blog want er komen weer mooie locaties aan...

Bij deze: "Day one" in Noordwijk, olieverf op doek, 1 sept, 2016 #pleinair #stradaeasel

Reacties