"Day Six" van de Plein Air Challenge...


"Day six" vandaag schilderijen gebracht naar Groningen het was een mooie zonnige dag soms nog een beetje winderig, maar ik kon het niet weerstaan om even bij Noordpolderzijl te gaan schilderen.
Het is en blijft een bijzondere plek, de hang naar het Wad blijft bij me trekken zoals het water ook trekt. Zo mooi om als "landrot" geïnteresseerde voorbijgangers te kunnen vertellen dat het water zo bizar snel weg wegebt. Toen ik mijn ezel opstelde was het echt hartstikke hoogwater, maar ik heb het al vaker meegemaakt dat al schilderend er steeds meer bodem zichtbaar wordt. En ja zo ook nu weer....Ik zal binnenkort weer complete foto`s maken en het werk zal dan ook op mijn website verschijnen, maar op dit moment eventjes veel op pad.

"Sunny day" oil on canvas, 50 x 40 cm, 2016 #pleinair #stradaeasel

Reacties