Nieuw! mijn werk bij Morren Galleries in Utrecht...


"After dinner" bij Morren Galleries? ja dat kan ik nu wel zeggen dit schilderij "After dinner" en nog meer schilderijen van mij zijn vanaf vandaag te zien bij Morren Galleries in Utrecht!
Deze prachtige galerie heeft twee vestigingen op A locaties in Utrecht aan de Oudegracht 340 tussen de Dom en het Centraal Museum. En in Amsterdam direct naast het Rijksmuseum aan de Stadshouderkade 42. Jullie kunnen je vast wel voorstellen dat ik erg blij ben met deze samenwerking op dit moment zijn mijn schilderijen dus te zien in Utrecht, maar wellicht binnenkort ook in Amsterdam. Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte! Kijk maar even op hun website: Morren Galleries

After dinner, olieverf op doek, 40 x 50 cm, 2016 #pleinair #impressionist




Reacties